دانلود آهنگ جدید و شاد امید جهان به نام قسم + متن آهنگ
نوشته شده توسط : رضا حاجی پور

دانلود آهنگ جدید و شاد امید جهان به نام قسم + متن آهنگ

ترانه : امید جهان / تنظیم : علی نیا / میکس و مسترینگ : آرنیک

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام قسم

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام قسم

برای دانلود آهنگ جدید به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ امید جهان به نام قسم

همه حل حله کنید همه ول وله کنید

روسری تو بزن کنار دلم میخواد نگات کنم

بیا پیش مو بشین نگا تو اون چشات کنم

وای تو گلی میخواهم چی میشه موست بیارم

تگ دوم آهنگ

همه حل حله کنید همه ول وله کنید

زندگیم کنار تو انگاری بهاره

عشق تو توی دلم مثل خواب و خیاله

وای تو رو دوس میدارم

قسم به هرچی دارم

وای تو گلی میخواهم چی میشه موست بیارم

آهنگ با کیفیت ۱۲۸

رمز: ما به همه شما عزیزان اعتماد داریم منبع : خودتان قضاوت کنید




:: بازدید از این مطلب : 1307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: